Categorieën

Klachten

We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden. Maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Dat spijt ons enorm, hopelijk kunnen we jou snel helpen om het weer goed te maken.

Bestelling niet ontvangen of verkeerd artikel geleverd?

Heb je je bestelling niet ontvangen of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem contact met ons en wij zorgen ervoor dat je bestelling en/of het juiste artikel zo snel mogelijk wordt opgestuurd.

Heb je een klacht?

Niet tevreden of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen.
Neem contact met ons op per e-mail: .
Wij streven er naar binnen één werkdag met een passende oplossing te komen.
Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.

Nog steeds niet tevredenheid over onze oplossing?

Dan kun je altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel.
Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.